Thursday 24 March 2011

...

Bliska osoba, fanatyczka cytatow, wyszparala i ten, ktory tak mi sie spodobal, ze dziele sie z Wami...
i fotka Baltyku... tak na dobranoc :)


* 200 lat temu Benjamin Franklin wyjawił światu tajemnicę swojego sukcesu: nigdy nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić dzisiaj. Nie wiem, czemu odkładamy sprawy na później, ale gdybym miała zgadywać, (...) to ma coś wspólnego z lękiem (...) przed porażką, bólem, odrzuceniem. Czasem lękamy się tylko podjęcia decyzji, nie chcąc popełnić błędu, którego nie można naprawić.



* Kto się waha, ten przegrywa. Nie możemy udawać, że nas nie uprzedzono. Wszyscy słyszeliśmy przysłowia, cytaty filozofów, dziadków ostrzegających nas, żebyśmy nie trwonili czasu, tych cholernych poetów wzywających, by chwytać dzień. A jednak czasem musimy przeżyć to sami. Musimy popełniać własne błędy. Musimy sami się na nich uczyć.(...) mitrężyć, hamować i przewlekać, dopóki sami nie zrozumiemy, co chciał powiedzieć Benjamin Franklin. Że wiedza jest lepsza niż domysły, że przebudzenie jest lepsze niż sen i że nawet największe niepowodzenie, nawet najgorszy, najbardziej nieodwracalny błąd jest sto razy lepszy niż niepodjęcie próby.



8 comments:

magdalena said...

no tak ... nie raz się już o tym przekonałam i nie raz się pewnie przekonam jeszcze. Cykor ze mnie niesamowity i leń śmierdzący. I chciałabym to zmienić ...

Pati said...

a ja dziś podjęłam b ważną decyzję w moim życiu - długo ją odkładałam ale dosyć tego;)
pozdrawiam:*

niopek said...

Piekny cytat!

Kasia Fiołek said...

Przestałam odkładać na jutro jakiś czas temu! To działa!!! :-)

Dag said...

Ja też uwielbiam cytaty, a szczególnie takię :-) Napradę był mi on teraz bardzo potrzebny. Dzięki i pozdrawiam :-)

Mamsan said...

Bardzo lubie cytaty...! dzieki za te madre slowa i pieknie zdjecie, zatesknilam do domu... :-)

Pozdrawiam serdecznie. M

Majana said...

Przepiękne zdjęcie!
Piękny cytat.

Pozdrowienia:)

Qoopka said...

dzieki Kochane!