Tuesday 25 May 2010

splish splash!

taka pogoda to ja rozumiem....slonce,bezchmurne niebo, temperatura no moze ciut za wysoka...ale za to pretekst jest,zeby Mala Q  ulokowac w baseniku....
dmuchany basen wypelniony na sucho kulkami nie wzbudzil wiekszej euforii za to z woda...o tak!
moglaby tak siedziec bez konca...az do uzyskania skory pomarszczonej jak dojrzala rodzynka...
nigdy nie miala problemu z zalewaniem oczu, myciem glowy...od urodzenia kapiel to dla niej najwieksza frajda i glowny punkt dnia....
A mama tylko patrzy na te jej male kopytka w wodzie i nie moze uwierzyc,ze dopiero co byly taaakie malutkie...

13 comments:

dorota20w said...

ooo to zazdroszczę takiej pogody !
też bym Lilę pobasenikowała, bo ona też mały wodniak.
U nas tylko ciągłe deszcze i burze.
buziaki

Anik said...

suuuuuper to zdjęcie! :)) moja ulubiona mała Q!!! :))
a pogoda...mnie załatwiła na cacy, więc czekam aż się lekko ochłodzi - bo ja typ umiarkowany jestem - nie za goraco, nie za zimno ;)

MonikaR said...

Pogoda i u nas rozpieszcza, hihi zbrazowialam przed wyjazdem do PL:)
Sliczne zdjecie:) hmmm... szkoda, ze kaczuszka zjedzona;)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
bubalah said...

Zdjecie niesamowite!! Kariera fotografa mamo Qoopko Ci sie szykuje;)
U nas tez basenik wczoraj byl, Sophie miala kolezanki dwie, wiec zabawa byla przez caly dzien.
Calusy

bubalah said...

Zdjecie niesamowite!! Kariera fotografa mamo Qoopko Ci sie szykuje;)
U nas tez basenik wczoraj byl, Sophie miala kolezanki dwie, wiec zabawa byla przez caly dzien.
Calusy

Anonymous said...

a moze twoje dziecko ma skrzela ,lepiej idz do lekarza i przebadaj to dokladnie :) :) :)

Anonymous said...

u nas podobnie:) oby ta pogoda tak przez cale lato sie utrzymala :)

Delie said...

Ale podoba mi sie to zdjęcie!:) Bardzo!

Mamsan said...

Z kapielami u mnie roznie bywalo ale ogolnie pluskanie bylo lubianym zajeciem... a zdjecie swietne...! M

Qoopka said...

Dorotko oby pogoda sie poprawila na urlop jedziemy do POlski :)
Anik ja tez wole pogode pol na pol :)
Monika :) kaczuszka rules! ale tylko w wanience na dobranoc :)
Pipi i znow mamy angielska pogogode ;/
Bubalah o taka kariera by mi sie marzyla :)) to fotki z basenowego party tez pewnie beda :)
blog n :) tez tak podejrzewam,ze skrzyzowana z ryba haha!
Mamasan , Delie! dzieki calus!

Majana said...

Ależ piekna fotka!:)
Och Qoopko stópeczki Ani są jeszcze takie maleńkie w porównaniu do stópek mojego ośmiolatka;)))

Pozdrawiam cieplutko:)

cudawianki said...

swietna fota Kochana! zazdroszcze milosci Qoopeczki do wody, niestety Kruszyn odziedziczyl po mamie mniejsze zamilowanie (ku rozpaczy ojca ;-))