Sunday 6 June 2010

QooL(p)ka na spacerze :)

skad Mala Qoopka ma tyle energii ??? jakby do jej malych nozek przymocowac jakis mechanizm to by spokojnie jakas elektrownie mogla zasilac  mozna tak biegac za nia bez konca...
Matka liczy na to,ze to bieganie i zamilowanie do ruchu zaowocuje w pozniejszym czasie obnizeniem punkciku na siatce centylowej i z 97 spadniemy jakos nizej..
bo Matke krew zalewa kiedy "uprzejmi" usiluja Matce uzmyslowic jaka to Mala Qoopka jest pulchniutka...
szczegolnie pani Pigula zalecila zamknac cyc na klodke ....!"£%$%^ no way!
i Mamusi argumenty,ze wzrostowo centyl tez 97 ,nie pomogly.......
a to nasza Qoo(p)Lka na niedzielnym spacerku :)




































13 comments:

Anik said...

cóż mam powiedzieć...piękna jest!! :) a centyle...pasuje do Glusia jak ulał w kazdym centylu! :) Ściskamy i tęsknimy :)

Delie said...

Jaka słodka!
Skoro 97 we wzroście też, to jest ok. Tak mi zawsze mówiono.
Jeszcze się wyciągnie-i będziecie się na chude łokcie i kolana "nadziewać";)
Pozdrawiam!:)

Anonymous said...

c.Vand- jest przecudna /dokładnie taka jaka była Jej Mamusia w tym wieku / czyzby nadal w UK lansowano anorektyczki ?!
czasem zastanawiam sie oglądajac Twoje zdjęcia czy to nie blog foto artystyczne ?! trzymajcie tak dalej i z fotkami i z wagą !!!!

bubalah said...

No to ja mialam ostatnio 15min gatke od Pani Piguly ze mam przejsc na cow's milk zamiast dawac dziecku cow&gate. Myslalam ze mnie krew zaleje....
Sophie ostatnio przekroczyla linie 50centyli, je za 5 ale tez i ma metabolizm za 5 osob (czasami nawet doroslych;))
Ja teraz chodze na wazenie Sophie tylko z obowiazku, zeby sie te health visitor podpisaly i zebym miala spokoj.

Anonymous said...

Panna "grochowianka" cudna i urocza :)
Ja malego mierze i waza od swieta ... poki co sie nie czepiaja a o mleku krowim juz mi dawno d..pe truly , niech se truja - one swoje a my mamy swoje :)
Pozdrawiamy !
Pipi

cudawianki said...

przeslicznie jej w tych groszkach! ciesze sie :-)) buziak

niopek said...

Piekny Groszek! :)

Anonymous said...

Slicznosci!
Ja na wazenie przestalam juz dawno chodzic z dokladnie odwrotnych powodow! Zaufaj intuicji a nie tym co slina na jezyk przynosi:)

ECH said...

oj przecudna jest ta Mała Qoopka! a 97 centyl tylko dodaje jej uroku :) i do tego te groszki... nie pokaże Tymkowi, bo jeszcze się zakocha i co będzie?! :)

Qoopka said...

Anik te centyle ich chyba zlacza na wieki :))
Delie :) no mam nadzieje!
C Vand dzieki Kochana!! no ja tez bylam pulpet :)
bubalah...tez mi wciskala kity o krowim :)
Pipi ! dokladnie :))
Cudawianku :))) dzieki jeszcze raz za kiecke :))) musialam ja obfocic :)
Sikorko dzieki :**
Hundred intuicja przede wszystkim!
Ech pokazuj pokazuj :))) Tymek taaaki przystojniak :) dobra partia :)

Majana said...

Jaka śliczna dziewczynka! Ona jest naprawdę tak słodko śliczna! :))))

dorota20w said...

Jaka piękna !

iis111 said...

mysle, ze malej Qoopce pomysl o zamnieciu cyca by sie nie spodobal;)