Wednesday 30 June 2010

jak dorosne...

Mama Q....jak byla mala ale juz kumata w przyszlosci chciala zostac
a) baletnica (cichaczem cwiczyla pozycje przy szafce w pokoju w pseudo puentach :)
b) piosenkarka ( z kuzynka bawila sie w Sopot ,wyrwaly Babci pol ogrodka kwiatow i rzucaly sobie na     "scene"  mialysmy wielka radoche :)) Babcia mniej....
c) detektywem jak z serialu Dempsey & Makepeace , Miami Vice....
d) tlumaczem jezyka angielskiego (!)
e) malarka
f) weterynarzem w delfinarium....jak z "Niebezpiecznej zatoce"
moglaby tak wymieniac do literki 'z'

Mala Q jest jeszcze na prawde mala...ale z tego co mozna zaobserwowac...predyspozycje wykazuja co nastepuje:
a) plywaczka ...z wody wyciagnac ja to generalnie trudne zadanie.. nawet zalewanie twarzy strumieniem wody wywoluje jedynie okrzyk radosci
b) tancerka...obojetnie czy to muzyka w radiu, czy melodyjka vana z lodami (wrrr) tyleczek Malej Q wchodzi w drgania wykazujac podatnosc na rytm i muzyke
c) budowlancem...kamienie,piach,brud o tak!
d) muzykiem rockowym AC/DC w aucie Mamusi i glowka sama sie kiwa jak na koncercie :))
a po fryzurze .....hmmm chyba pianistka :)))

9 comments:

Zosia.Hajduczek said...

Bua ha ha :) "Dempsey & Makepeace" :D
Mamo Q :) blondynka z tego serialu to była moja idolka :)

A ja chciałam być stewardesą ;) i rozdawać na pokładzie samolotów LOT cukierki na wielkiej tacy :).

Zosia... mhhhh... na razie punkt a. muzyk - kiwa się nawet gdy słyszy dźwięczny dzwonek domofonu ;), wszystkim czym się da dzwoni i próbuje grzechotać ;).

Anik said...

dobre, dobre! Ma mała Q perspektywy! :)) Nasz Glus to chyba bedzie...krytykiem kulinarnym, albo testerem żywności ;-D

cudawianki said...

zapomnialas Kochana wspomniec o biegaczce ;-) bo predyspozycje sa jak trzeba! no i modelce, bo Qoopencja wyrasta na pieknosc, to bez dwoch zdan! :-) p.s. u nas pianista nie tylko z fryzury, ostatnio cos tam probuje komponowac na swoim pianinku ;-) a o samochodzie lodziarni nie wspominaj prosze, bo mam awersje ;-)

ECH said...

ja też jestem za modelką! ona jest taka śliczna :) ew. może też dorabiać jako modelka fryzur ;)

Asia said...

Pianistka? Ja widze fryzure na dyrygenta ;-) Slicznie Jej bedzie, obojetnie czy z batuta czy w kasku budowlanca :-)

iis111 said...

zdecydowanie pianista;)

Majana said...

Jaka ona jest śliczna! :)) Jak malowanie masz Córeczkę:))

Pozdrawiam cieplutko:*

myniolinka said...

widać, że Kobietka z charakterem więc i zawód sobie wybierze odpowiedni :)

moja Córka chciałaby w przyszłości zajmować się odgarnianiem śniegu z ulic i chodników... bo kocha śnieg...

Qoopka said...

Zosia :))) juz myslalam,ze tylko ja pamietam ten serial i wszyscy beda zaraz guglowac D&M :))) buziak!
Anik :)) hehe w UK taki polski G Rasmay :)
Sylwia taaa zapomnialam :) i jeszcze moglam dodac portierem bo Mala Q tylkoby drzwi zamykala :)
Ech :) na razie jeszcze piora nie wlosy ale jak bedzie taka szopa jak u mamusi to spokojnie moze sie dawac strzyc :)
Asia :)) hehe dyrygent fakt nie wpadlam!
IIs Majanko buziaki!
Myniolinka poczekamy na snieg pewnie jak juz teraz bedzie bardziej rozgarnieta o co chodzi z tym bialym puchem to moze dojdziemy i do odgarniacza sniegu :)) pozdrawiam!