Monday 5 July 2010

sweet dreams....

Matka Q slodycze uwielbia....moglaby tak jesc bez konca,az do poszerzania futryn....
jak kawa to gorzka...ale przegryziona czyms slodkim...
ale dzis byl wyjatek...slodka kawa i slodkie malenstwo do tego...
niebo w gebie...az przepis tu umieszcze...zeby sie ta slodycza z Wami podzielic...

FRAPUCCINO ala Starbucks przepis podpatrzony od Dorotus z Moich Wypiekow :)
4 lyzeczki kawy instant zaparzonej w pol kubka wrzatku schlodzone w lodowce
5 lyzek masy krowkowej, dulce de leche....jak kto woli
1,5szkl kostek lodu
2 szkl lodow waniliowych
bita smietana
karmel do dekoracji

wszystko wrzucic do blendera....zmiksowac....polecam...

i do tego MUFFINY Z MALINAMI I BIALA CZEKOLADA przepis by Qoopka
skladniki suche:
2.5szkl maki
100g wiorek kokosowych
lyzeczka proszku do pieczenia
lyzeczka sody
pol szklanki cukru
biala czekolada posiekana ilosc wg uznania

skladniki mokre
kubek maslanki u mnie 284ml :)
80ml oleju
jajo

suche wymieszac w 1 misce mokre w 2...
zawartosc obu misek wymieszac lyzka do polaczenia skladnikow
wylozyc do papilotek powciskac maliny ( u mnie mrozone)
piec do suchego patyczka w 180 stopniach
najlepsze muffinki jakie jadlam! POLECAM GORACO!

















12 comments:

Asia said...

W temacie słodyczy mam tak samo... dlatego nie powinnam była tu zaglądać o tej porze!!! ;-)

Anik said...

Qoopka no co ty?? jak możesz?? teraz nie bede mogła przestac o tym myśleć...bedzie mnie kusić i przesladować...takie chcę!! ;)))

Anik said...
This comment has been removed by the author.
iis111 said...

a ja w ogole nie mam ochoty na slodycze. Moge powiedziec, ze ich nie lubie. Pewnie kiedys mi przejdzie;)

rodzinkaa said...

A skad wziac te mase krowkowa? Rozpuscic krowki?

Qoopka said...

Asia witam w klubie slodkoholikow :)
Anik no widze,ze cos sie kisi z tymi kontarzami...na kawe zapraszam i muffinke tez :) nawet niejedna :))
Iis moze teraz w Twoim stanie sie zmieni...ja w ciazy pokochalam czekolade..
Rodzinkaa ja kupilam w PL w kauflandzie :) tutaj normalnie w tesco puszka karmelu dulce de leche tam gdzie mleko skondensowane :)
buziaczki!

Majana said...

Ależ cudowne pyszności Qoopko!:)) Wspaniałe muffinki i ta kawka ,mniam!:))

cudawianki said...

ale szalejesz!! :-)) tylko mi potem nie gadaj, ze nie zalozysz bikini ;-))

Anonymous said...

mniami, wyglada smakowicie, jednak to nie dla nas taka rozkosz niestety:( za duzo przetworow mlecznych w tym wszystkim ehhh ale pomarzyc mozna :)

Anonymous said...

Prawie zaśliniłam monitor jak zobaczyłam kawę... a Twoja Córcia to prawdziwa modelka, na drugim zdjęciu poniżej to po prostu GWIAZDA!!! :) Pozdrawiam. damalek.

Qoopka said...

Majanko :) juz dawno poszly mi w biodra :))
Cudawianki jak tak dalej sobie bede folgowac na plazy bede musiala wystepowac w piance do nurkowania :)) a ja sama bede wciskac na maslo :))))
Hundred musialabym jakos zmodyfikowac przepis sojowe ryzowe mleko??? hmmm
Damalek calus wielki jak sesja???

asieja said...

cudowne kropeczki i cała reszta