Friday 23 July 2010

wiem wiem

myslicie,ze Matka sie obija...? ze zalegla gdzies na hamaku i czyta ksiazke albo w wannie lezy...haha ...na pewno nie w tej czasoprzestrzeni...
Matka to nie wie za co sie zlapac...jakby miala ogon to by sie zlapala ale nie ma...

ma za to dziecko,ktore nie spi...
tak wiem, powtarza sie... i w glowe zachodzi od czego to...
i czy to mozliwe,ze dziecko 15 miesieczne nie potrzebuje drzemac w dzien???
bo przy eksperymencie wczorajszym MalaQ nie spiac w dzien...zasnela o 19.45...a tak ostatnio dobijala do 23....dramat....
czas dla mamusi zminimalizowal sie do 1h....
mozg Matki na razie nie ma sil myslec...wie tylko,ze wychodza zebiszcza...i na to zgania poki co...
bo Mala Qoopka jakby mogla to by do paszczy wsadzila szczotke razem z trzonkiem...jej ulubiona zabawke ostatnio...
wiec cos tam na pewno sie wykluwa... plus pogoda,..ja juz czuje jesien...w dzien a to popada a to cos niemrawo zaswieci ale w nocy goraco...niezbyt fajnie..
ale nic to Matka na horyzoncie ma juz tylko wakacje...
morze piach....polska gazetka i Matka zakopana po pas i pelen relax...
ostatkami sil skresla dni w kalendarzu jak wiezien ...
jeszcze tylko ma tydzien na spakowanie tych wszystkich klamotow...tych niezbednikow i zbednych pierdol,bez ktorych matka sie z domu nie rusza....i bedzie COOL...
jeszcze tydzien tik tak..... :)

11 comments:

bubalah said...

To samo u nas, ten sam model sie trafil: drzemki dzienne juz dawno poszly w niepamiec. A pierwszy raz przeszla caly dzien bez zmruzenia oka jak miala kilka miesiecy;// I tak samo jesli nie zasnie w dzien to 19-19:30 idzie spac, ale jesli zasnie w ciagu dnia to przed polnoca sie zwija dopiero;)
A pogoda to mnie dobija! Ni to cieplo ni chlodno. Okno jak otwarte w ciagu dnia to chlod leci, ale jak zamkniete to duchota w domu. Oj nie po mojej mysli!
Zyczymy slonecznego wypoczynku!

Kasiorek said...

Kochana ja Ci z calego serca zycze aby z ta gazetka sie udalo...

iis111 said...

moze podasz jej rumianek do picia(?) Ponoc dzieci dobrze po nim spia:D

Majana said...

Qoopko, no to już wakacje za pasem! :)Myslę, ze na wakacjach mała Qoopka wyszaleje się na całego i będzie lepiej zasypiała:)

Uściski dla Was :*

cudawianki said...

polecam sierpniowy TS, wlasnie przarabiam ;-))) mam tylko nadzieje, ze Wam pogoda dopisze, bo inaczej nici z piasku, od dzisiaj totalna zmiana pogody, na gorsze! choc dla mnie, nieprzyzywczajonej do takiej duchoty, jednak na lepsze ;-) sle buziaki ze srodka PL!

Kasia Fiołek said...

Rozumiem, rozumiem, u nas też zębiszcza idą, nie śpimy od tygodnia, teraz doszła gorączka...Uff! Damy radę!

rodzinkaa said...

I ja zycze aby wyczekany urlop nadszedl wielkimi krokami :)
Nasz zaczyna sie juz w srode, hurra!!!
A ze dziecie w tym samym wieku, to i problemy te same, zwlaszcza zebalki... No, ale od srody to juz babcia bedzie sie przy Tutku udzielala :)

Anonymous said...

hmm... to ja nie będę nikogo denerwować moim grzecznym dzieckiem, śpiącym ok. 1,30 - 3 h w dzień i zasypiającym ok. 21, wstającym o 7, przesypiajacym całe noce :)
ale pewnie się natura zemści, bo jak pierwzse takie grzeczne to kolejne muszą być przeciwieństwem :)
papa, życzę szybkiego rozpoczęcia urlopu!
czy-jest

Delie said...

Z własnego podwórka. Wyliminowałam spanie w dzień po tym jak się okazało, że przez takie spanie jest niewyspany w nocy. I zniknął problem budzenia się, nieprzesypiania nocy, marudzenia, itp.

Ania said...

Mogę się tylko domyślać jak wyczerpana musisz być. Ja czekam na popołudniową drzemkę (która trwa 2 godz.) i na godzinę 19 jak na zbawienie - mam chwilę na odsapnięcie.
Jestem jednak pewna, że Mała wynagrodzi Ci to w inny, miły sposób!
Nas tez czeka pakowanie, więc mamy podobnie.
buziaki wakacyjne ślę!

dorota20w said...

U nas z 2 drzemek zrobiła się jedna, a sen z 20 przesunął się na 21 ...