Tuesday 5 October 2010

remont....

chwilowo brak zdjec...
jesienne porzadki, przemeblowania, zmiana pokoi...tu malujemy tam kladziemy wykladziny....generalnie dom wyglada jak pobojowisko
Mala Q przeszczesliwa gdyz moze buszowac w tym calym balaganie...plus mixowac go ze swoim wlasnym...
powoli zaczyna to wszystko nabierac oglady
Matka jest typem chomicus pospolitus...
magazynuje wszystko co sie da
bo wszystko wiadomo,moze sie przydac...nie wiadomo kiedy ale kiedys na pewno
do kazdej pierdoly dokleja wartosc sentymentalna...
Pan Maz choc ten sam znak zodiaku co Matka ,jednak przedstawia drastycznie inne podejscie do tematu...chociaz Matka moglaby sie przyczepic do garazu...ale tego nie zrobi :)))) bo zostanie jej wygarniety caly zachomikowany arsenal...
poniewaz remont jest doskonalym powodem to segregacji i utylizacji
akcja " SKIP" zostala oficjalnie rozpoczeta... i porzadek powoli zaczyna przechodzic w stan realny-dokonany...
czasem cos jedna reka wyrzuca,zeby druga spowrotem tego cosia ratowala :) ale generalnie Matka dumna z siebie jest...bo jakos z odsmiecaniem otoczenia ze zbednych "niezbednikow" laczy sie rowniez odsmiecenie glowy.... a to poczucie usystematyzowania bardzo Matce pasuje...
idzie ku lepszemu....

11 comments:

Delie said...

Uwielbiam pozbywać się rzeczy. Odgruzowywać przestrzeń dokoła. Mało rzeczy mnie tak uspokaja.

Pati said...

ja też mega chomik ale ostatnio pozbyłam się wielu rzeczy i w sumie nie żałuję - dużo miejsca się zrobiło na nowe;)
udanego remontu!

Maja said...

No to życzę powodzenia! Też by nam się przydał skip, bo my wszyscy to chomiki :) A co do pobojowiska w domu to nasza Ami też uwielbia :) Ostatnio kupiliśmy jej melblościankę z łóżkiem pod sufitem i w czasie tego ustrojstwa składania do kupy dziecko było przeszczęśliwe. Ja mniej bo mniejsze dziecko za bardzo lubi brać do dzioba wszelkie śrubki i nakrętki. Więc go trzeba było trzymać na uwięzi :)

Mamsan said...

Uwielbiam takie gruntowne porzadki, na duszy od razu lzej... duzo rzeczy dokola ma na mnie zly wplyw, wiem cos o tym bo mam mame chomika... :-)

Powodzenia w porzadkach...! M

Majana said...

Lubię takie porządki :) I malowanie i sprzątanie, kiedy wszyscy sie w to włączamy;-) I lubię powyrzucać jakieś szpargaly, które kiedyś zostawiałam na potem ;)

Pozdrowienia i udanego remontu!:)

Ivonek said...

moj maz jest typem "chomika". uwielbia chomikowac pudelka, bo przeciez sie przyda kiedys!
wieczna wojne toczymy o to.
kiedys, jak juz bede miala tyle miejsca ile nie mam teraz, zrobie mu specjalny pokoj do chomikowania. strych bedzie idealny :)

Anik said...

A jak posprzatasz juz u siebie to wpadnij do mnie i zrób porządek! ;-P a tak serio ja tez chomikuje i od czasu do czasu organizuje wielkie zmiany i wyrzucanie....ciezko idzie ;)

Kasia Fiołek said...

O ja już nie chomikuje. A chomikowałam wszystko. Bardzo pomaga wyrzucenie wszystkiego, naprawdę. Luźniej w mieszkaniu, luźniej w głowie.

Ivon said...

Mój Tomek jest ty chomikusem. Ja natomiast lubię przestrzeń i nie lubię zagracać jej sobie. Dlatego też często za niewiedzą chomikusa robię czystki ;)

Miłego dnia !

cudawianki said...

bo my jestesmy z wenus, a oni sa z marsa ;-) i kurcze posprzataj w tej swojej glowce i z wypoczeta ruszaj do boju! zycze powodzenia, wiesz w czym! buziak

Anonymous said...

Uwielbiam przemeblowania, remonty, przeglądanie rzeczy. Kocham :) damalek